Această pagină folosește cookies. Setările privind cookies pot fi ajustate din browserul dvs. Prin continuarea navigării vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii despre
Politica Cookie
Geomant, înființată în anul 2000, este un furnizor de tehnologie și soluții pentru departamente relații clienți (call center, contact center, help-desk, customer care, etc). Cu o experiență de peste 20 de ani si cu birouri în RO,HU,GB,USA și AUS, oferim a gamă largă de soluții pentru optimizarea proceselor de lucru și implicit o mai bună experiență a clienților. Misiunea noastră este de a fluidiza cât mai mult comunicarea dintre companii și clienții lor. Geomant este certificat atât de AVAYA cât și de Microsoft.
În portofoliul nostru se regăsesc:
• O platformă completă de contact center din cloud cu suport pentru voce, email, chat (FB Messenger, Viber, WhatsApp, Twitter DM), SMS si RCS
• O soluție ce permite integrarea canalelor digitale (FB Messenger, Viber, WhatsApp, Twitter DM) în CC-ul existent
• Campanii inbound și outbound pe orice canal de comunicare
• Soluții pentru automatizarea proceselor din departament folosind IVR sau chatboti.
• Soluții digital signage pentru a monitoriza și afișa în real-time informații din call-center și altele
• Agent scripting, disponibil din cloud.
• Soluții de integrare a CRM sau ERP în contact center
• Oferirea serviciului de callback
În portofoliul nostru se regăsesc:
• O platformă completă de contact center din cloud cu suport pentru voce, email, chat (FB Messenger, Viber, WhatsApp, Twitter DM), SMS si RCS
• O soluție ce permite integrarea canalelor digitale (FB Messenger, Viber, WhatsApp, Twitter DM) în CC-ul existent
• Campanii inbound și outbound pe orice canal de comunicare
• Soluții pentru automatizarea proceselor din departament folosind IVR sau chatboti.
• Soluții digital signage pentru a monitoriza și afișa în real-time informații din call-center și altele
• Agent scripting, disponibil din cloud.
• Soluții de integrare a CRM sau ERP în contact center
• Oferirea serviciului de callback