Această pagină folosește cookies. Setările privind cookies pot fi ajustate din browserul dvs. Prin continuarea navigării vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii despre
Politica Cookie
Scurt istoric
Înființată în anul 2006, oferind și dezvoltând soluții performante în proiectarea și implementarea celor mai eficiente sisteme de management conform cu directivele europene în domeniul, având capital privat integral românesc, LQC este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața serviciilor de consultanță managerială.
LQC oferă servicii în domeniul managementului calității (ISO 9001), mediului (ISO 14001), sănătate și securitate în muncă (OHSAS 18001/ISO 45001), siguranța alimentului (HACCP, FSSC 22000, ISO 22000, IFS/BRC), securitatea informației (ISO 27001/ ISO 27701/ GDPR), managementul continuitatii afacerii (ISO 22301), managementul serviciilor IT (ISO 20000), responsabilitate sociala (SA 8000, BSCI), managementul lanțului de custodie – forestier, securitatea lantului de furnizori (ISO 28001, TAPA, etc), managementul calitatii pentru dispositive medicale (ISO13485), etc.
Domenii de activitate
Principalul domeniu de activitate al LQC îl reprezintă acordarea serviciilor de consultanță și instruire pentru afaceri și management.
De asemenea, societatea oferă și servicii de consultanță în domeniul resurselor umane și programe de instruire pentru specialiști și auditori interni în domeniile calitate, mediu, sănătate și securitate în muncă și securitatea informației, inspectori SSM.
Un alt domeniul de activitate, cu pondere importantă în cifra de afaceri îl constituie acordarea de servicii externe de prevenire si protectie (Protectia Muncii) și Situații de Urgență (PSI si Protectie Civila), activitate acreditată din 2009 de către Ministerul Muncii, Solidarității Sociale și Familiei.
Tot ca un domeniu de activitate îl reprezintă și oferirea de serviciu externalizat de responsabil de mediu.
Obiectivul principal al serviciilor oferite de LQC îl constituie îmbunătățirea și menținerea continuă a serviciilor prestate pentru clienți și furnizarea celor mai bune soluții de proiectare a sistemelor de management, deoarece numai prin îmbunătățire continuă se atinge performanța.
Succesul clientului este considerat și succesul LQC, iar relațiile sunt bazate întotdeauna pe încredere și corectitudine.
Consultanții LQC au expertiza necesară pentru a oferi soluții excelente clienților, construind cu aceștia o legătură profesională bazată pe încredere reciprocă.
Încrederea este clădită atât prin competența consultanților, cât și prin apropierea și capacitatea acestora de a identifica la timp necesitatile clientilor. Specialiștii LQC, prin dezvoltarea unei bune relații cu fiecare client se identifică și se implică activ întocmai ca un departament intern al societății – client.
Înființată în anul 2006, oferind și dezvoltând soluții performante în proiectarea și implementarea celor mai eficiente sisteme de management conform cu directivele europene în domeniul, având capital privat integral românesc, LQC este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața serviciilor de consultanță managerială.
LQC oferă servicii în domeniul managementului calității (ISO 9001), mediului (ISO 14001), sănătate și securitate în muncă (OHSAS 18001/ISO 45001), siguranța alimentului (HACCP, FSSC 22000, ISO 22000, IFS/BRC), securitatea informației (ISO 27001/ ISO 27701/ GDPR), managementul continuitatii afacerii (ISO 22301), managementul serviciilor IT (ISO 20000), responsabilitate sociala (SA 8000, BSCI), managementul lanțului de custodie – forestier, securitatea lantului de furnizori (ISO 28001, TAPA, etc), managementul calitatii pentru dispositive medicale (ISO13485), etc.
Domenii de activitate
Principalul domeniu de activitate al LQC îl reprezintă acordarea serviciilor de consultanță și instruire pentru afaceri și management.
De asemenea, societatea oferă și servicii de consultanță în domeniul resurselor umane și programe de instruire pentru specialiști și auditori interni în domeniile calitate, mediu, sănătate și securitate în muncă și securitatea informației, inspectori SSM.
Un alt domeniul de activitate, cu pondere importantă în cifra de afaceri îl constituie acordarea de servicii externe de prevenire si protectie (Protectia Muncii) și Situații de Urgență (PSI si Protectie Civila), activitate acreditată din 2009 de către Ministerul Muncii, Solidarității Sociale și Familiei.
Tot ca un domeniu de activitate îl reprezintă și oferirea de serviciu externalizat de responsabil de mediu.
Obiectivul principal al serviciilor oferite de LQC îl constituie îmbunătățirea și menținerea continuă a serviciilor prestate pentru clienți și furnizarea celor mai bune soluții de proiectare a sistemelor de management, deoarece numai prin îmbunătățire continuă se atinge performanța.
Succesul clientului este considerat și succesul LQC, iar relațiile sunt bazate întotdeauna pe încredere și corectitudine.
Consultanții LQC au expertiza necesară pentru a oferi soluții excelente clienților, construind cu aceștia o legătură profesională bazată pe încredere reciprocă.
Încrederea este clădită atât prin competența consultanților, cât și prin apropierea și capacitatea acestora de a identifica la timp necesitatile clientilor. Specialiștii LQC, prin dezvoltarea unei bune relații cu fiecare client se identifică și se implică activ întocmai ca un departament intern al societății – client.