Această pagină folosește cookies. Setările privind cookies pot fi ajustate din browserul dvs. Prin continuarea navigării vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii despre Politica Cookie

De acord

Aţi uitat parola?

Ați uitat parola?
Introduceți adresa de e-mail a contului și primiți un link pentru a reseta parola.

Eroare date!

Înapoi la autentificare

Închide
EasySSM - BizExpo.ro

Companii

EasySSM

  •    Înregistrat la: 02.06.2020
EasySSM
CONT PREMIUM
  • Regiune: Ilfov, Romania
  • Localitate: Domnesti
  • Adresa: str. Teiului 50B
  • Telefon: 0722528142
  • Pagina Web: www.easyssm.ro

  Share

  Scrie un mesaj

1. Personaj
Cine suntem?

Suntem o echipă tânără specializată în domeniul Sănătății și securității în muncă, situații de urgență, resurse umane și salarizare.

Ce ne diferențiază de concurență?

Suntem de părere că accentul trebuie pus pe oameni, documentația este importantă însă investind în oameni se crează un ambient plăcut în cadrul unei companii, de accea ne concentrăm pe instructaje, cursuri, informări, discuții cu fiecare angajat în parte.

De ce ți-ar păsa de povestea noastră?

Am plecat de „jos” și apreciem muncă fiecăruia, chiar dacă vorbim de un director general, un muncitor necalificat, electrician sau șofer, toți avem același scop, să ne bucurăm de familie, de un trai sănătos și un ambient plăcut între colegi. Și noi am fost în locul vostru și știm că este nevoie de informație, dar mai ales de a conduce o afacere fără griji.

2. Provocare

Care este problema principală la care am căutat o soluție?

Investirea în oameni, pe lângă cele necesare în a produce orice, oamenii trebuie să fie informați, trebuie să conștientizeze toate aspectele legate de siguranța proprie sau de modul de intervenție într-o situație de urgență, de hârtiile pe care le semnează la începutul contractului sau ce apare pe fluturașul de salariu.
movilita35
about

3. Viziune

Care este ideea noastră (unică) pe care am folosit-o că soluție la problemă?

Accesul oamenilor la informații. Deja am implementat o platformă online prin care toți lucrătorii pot vedea ori de câte ori doresc, instrucțiunile sub formă de prezentări ppt. sau video, testări după fiecare instructaj, toate vor fi în mediul online.


4. Conflict

Ce bariere am întâlnit pe drum?

Preferăm să le numim provocări, oamenii când intră prima data în contact cu aceste tipuri de servicii sunt puțin reticenţi, în special sănătatea și securitatea muncii/ situațiile de urgență; pentru că nu au informația necesară, nu sunt conștienți de beneficiul acestora.

5. Triumf

Cum am ajuns să depășești barierele și să avem succes?

Fiind o echipă tânără, noi suntem deschiși și maleabili, cu experințe de peste hotare. Chiar dacă uneori este o provocare pentru noi, putem să explicăm în pași simpli care sunt avantajele securității muncii, sau a situațiilor de urgență, avantaje în cazul unor controale sau a accidentelor de muncă, avantajele de a avea un ambient liniștit în cadrul societății.


Povestea afacerii mele

Orice afacere de succes este condusă de oameni care iubesc ceea ce fac.
Ideea de afacere a plecat de la fondatorul Dobexpert, Dobrescu Emilian, care era angajat ca și lucrător desemnat în sănătatea și securitatea muncii, situații de urgență și prevenirea și stingerea incendiilor.
Între timp Dobrescu Emilian a înființat un PFA împreună cu Dobrescu Dorina, iar după câțiva ani a luat naștere Dobexpert, la care s-au alăturat Dobrescu Paul, Dobrescu Daniel, Dobrescu Andreea. După cum v-ați dat seama este vorba despre o afacere de familie.
De-a lungul timpului am ajutat peste 100 de firme mici, medii și mari, căutăm să ne îmbunătățim cu fiecare pas pe care îl facem, de aici am venit cu ideea să implementăm o platformă online, un instrument unic de gestionare a tot ceea ce înseamnă sănătatea și securitatea muncii dar și situații de urgență.
Nu există fișiere adiționale.